Sprzęt wykorzystywany w rolnictwie, to sprzęt który nie ma "lekkiego życia". Obecne traktory, które służą do pracy w rolnictwie są wykorzystywane do prowadzenia bardzo ciężkich prac przy użyciu bardzo wymagającego osprzętu . Moc oraz relatywnie małe zużycie paliwa, rzutują na finalne zyski z prowadzonych upraw czy hodowli.

Przestrzeganie określonych terminów siewu czy oprysku wymagają utrzymania sprzętu w pełnej gotowości do przeprowadzania założonych operacji. Sprawny układ wtryskowy gwarantuje możliwość wykonywania niezbędnych zadań  we właściwym czasie. Jeśli zauważyłeś , że Twój traktor ma problemy z uruchamianiem silnika, nierównomierną pracę biegu jałowego, stał się "słabszy " niżeli kiedyś, zaczął głośniej pracować ( stuk podczas obciążania silnika), lub wchodzi w tryb awaryjny - reaguj. Zbadamy dla Ciebie podzespoły układu wtryskowego, pompę , wtryski, szynę rail . Jeśli zajdzie potrzeba - to naprawimy uszkodzone komponenty. Będziesz miał pewność , że sprzęt będzie gotowy do pracy.

Obsługujemy marki: John Deere, Claas, New Holland, Massey Ferguson, Fendt, Zetor, Fiat, Lamborghini itp. 

 

MASZYNY ROLNICZE. 

Transport jest bardzo istotną częścią funkcjonowania Nas - Ludzi. Bez wykonanej dobrze pracy przez kierowców pojazdów "wagi ciężkiej" , nie mielibyśmy zachowanej ciągłości dostaw towarów, a co za tym idzie występowała by bardzo duża ilość problemów w różnych branżach przemysłu, a także w życiu codziennym większości z Nas.  Pojazdy ciężarowe wyposażone są w bardzo precyzyjne układy wtrysku oleju napędowego, pozwalające na generowanie silnikom Diesla bardzo dużych mocy przy optymalnie najniższym zużyciu paliwa. Poza tymi aspektami istotę stanowi również emisja spalin. Obecne normy emisyjne euro 6 a już niebawem euro 7 nakładają na serwisy naprawcze komponentów układu wtryskowego bardzo dużą dokładność  pomiarów oraz wymagają precyzyjnych kalibracji z generowaniem kodów klasyfikacyjnych IMA . Tylko specjalistyczne serwisy potrafią obecnie poradzić sobie z naprawą tak zaawansowanych technologicznie wtryskiwaczy i pomp wysokiego ciśnienia. Słowem ujmując - sprawny diesel, duża oszczędność w transporcie.  Jeśli masz problemy z  Taborem, pojazdy zużywają zbyt dużo paliwa, nie przechodzą badania norm emisyjnych - pozostajemy do dyspozycji. Zapraszamy do omówienia i opracowania rozwiązania problemu.

TRUCK - pojazdy ciężarowe.

Układy wtryskowe oleju napędowego stanowią niemalże 100% zasilania silników maszyn budowlanych. Sprzęt ten jest wykorzystywany do pracy w bardzo trudnych warunkach, musi być precyzyjny i niezawodny. Operatorzy tego typu maszyn potrzebują sprawnego narzędzia do realizowania powierzonych im zadań. Niesprawny układ zasilania paliwem potrafi przysporzyć wielu problemów, od prozaicznych np. nierównomierna praca na biegu jałowym, do bardziej uciążliwych np. zaburzeń w sterowaniu hydrauliką takiego pojazdu, brakiem mocy, lub nawet "zaduszaniem sprzętu". Dodatkowym minusem staje się również nadmierna konsumpcja paliwa, które to stanowi znaczną część kosztów eksploatacji tych maszyn.

Nasze doświadczenie pozwala nam przeprowadzać naprawy pomp wtryskowych i wtryskiwaczy od większości pojazdów tego typu występujących na naszym rynku. W głównej mierze trafiają do nas pompy od maszyn marki JCB, Liebherr, Dieci, Manitou, Harvester, Palfinger, CAT.

MASZYNY BUDOWLANE- UKŁADY WTRYSKOWE.

Wraz z upływem czasu wtryskiwacze w pojazdach z silnikami diesla bardzo mocno ewoluowały. Dynamiczny rozwój technologii oraz bardzo rygorystyczne normy spalin wymusiły na producentach układów wtryskowych diesla , bardzo precyzyjne dawkowanie paliwa oraz spalanie oleju napędowego w ściśle kontrolowany sposób. 

Chcąc nadążyć za rozwojem technologicznym musieliśmy dostosować nasze zaplecze badawcze do wymagań rynku. Dlatego też w naszym Laboratorium posiadamy urządzenia kontrolno- pomiarowe od najprostszych np. Bosch EPS100 ( próbnik wtryskiwaczy jednosprężynowych), poprzez Bosch EPS 205 ( stanowisko kontrolne do wtryskiwaczy dwustopniowych, części mechanicznej pompowtryskiwaczy, oraz wtryskiwaczy Common rail pierwszych generacji). Ponadto posiadamy stanowiska probiercze firmy Hartridge do systemów Common rail, stanowiska do obsługi pomp na bazie Bosch EPS 815 ( rozbudowana maszyna pozwalająca na kontrolowanie oraz kalibrację bardzo szerokiego spectrum pomp różnego typu oraz wtryskiwaczy Common rail, pompowtryskiwaczy,pomp PLD itd. Stanowisko kontrolne Bosch DCi200 pozwala nam na kalibrowanie  wtryskiwaczy najnowszej generacji. 

NAPRAWA WTRYSKIWACZY.

NAPRAWA POMP WTRYSKOWYCH.

PROFESJONALNE LABORATORIUM BADAWCZO-NAPRAWCZE UKŁADÓW WTRYSKOWYCH DIESLA

 

        Regeneracja wtryskiwaczy różnych typów i 

różnych producentów.

Diesel Service PROFTEC

         Regeneracja wtryskiwaczy i pomp           wtryskowych

Facebook

NASZE USŁUGI

 

     Diagnostyka, naprawa, regeneracja pomp wtryskowych i wtryskiwaczy do pojazdów osobowych, ciężarowych, autobusów, maszyn rolniczych i budowlanych. 

 

GODZINY OTWARCIA BIURA


Poniedziałek-piątek 9:00 do 17:00

Sobota: nieczynne.

 

 

ADRES I SIEDZIBA


DS Proftec Sp.zo.o.

ul. Kazimierza Wielkiego 67B

66-300 Międzyrzecz

NIP: 5961767308

KONTAKT


dieselproftec@gmail.com
+48 796 411 064

+48 957 411 064


 

WW

Pompy wtryskowe to elementy, które zasilają olejem napędowym silniki diesla. Są to komponenty bardzo precyzyjne, wytwarzające szeroki zakres ciśnień wtrysku paliwa. Wraz z rozwojem firmy konsekwentnie wyposażaliśmy nasze laboratorium w aparaturę , która to pozwoliła nam na przeprowadzanie szerokiej skali napraw różnego typu pomp wtryskowych. Obecnie nasi Technicy mogą przeprowadzić naprawę oraz profesjonalną kalibrację pomp typu:

- pompy wysokiego ciśnienia common rail producentów: Bosch, Delphi, Continental, Siemens , VDO, LUCAS, Zexel, Denso.

- pompy sterowane elektronicznie typu VP29/30 oraz VP44,

- pompy typu DP 200, DP 300 , DES, DPA itp,

- pompy mechaniczne VE, VE+LDA ( mechaniczne ze sterowaniem "gazu na linkę",

- pompy z nastawnikiem elktronicznym typu EDC/ HDK,

- pompy rzędowe mechaniczne,

-pompy rzędowe ze sterowaniem elektronicznym,

- pomp ZEXEL VRZ/4 stosowanej w Mitshubishi Pajero III 3,2 DiD  ( specjalizacja od początków istnienia firmy - zaopatrujemy tym typem pompy naszych partnerów z Polski jak również ze Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Niemiec, Holandii, Belgii, Austrii, Francji, Anglii, Holandii , Czech, Słowacji).

 

Każdy proces naprawczy, zaczynamy od weryfikacji komponentu , następnie sporządzana jest kalkulacja naprawy na podstawie raportu weryfikacyjnego. Po konsultacji kosztów i akceptacji przez klienta przeprowadzamy naprawę.